.::radio||track::.

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Komitet Badań Radiowych Rada Etyki Radia

Rada Etyki Radia

Email Drukuj PDF

Rada Etyki Radia została powołana przez Komitet Badań Radiowych w 2006 roku. Jej członkami są przedstawiciele Esomaru, Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku, Polskiego Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych Pro-Marka, Stowarzyszenia Agencji Reklamowych, Uniwersytetu Jagiellońskiego i Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej.

Rada Etyki Radia ocenia i opiniuje akcje marketingowe realizowane przez nadawców radiowych, co do których istnieje podejrzenie, że łamią Kodeks Dobrych Praktyk Marketingowych.

Obecnie członkami Rady są:

  • Elżbieta Gorajewska (OFBOR)
  • Agnieszka Sora (Esomar)
  • Zbigniew Sawiński (Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii)
  • Paweł Tyszkiewicz (SAR)
  • prof. Dariusz Doliński (SWPS)
  • prof. Ewa Nowińska (UJ)
  • Jan Beliczyński (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie)
 

Logowanie