.::radio||track::.

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Komitet Badań Radiowych Członkowie KBR

Członkowie KBR

Email Drukuj PDF

Katarzyna Wojciechowska 
Dyrektor Analiz i Planowania Strategicznego w Eurozet

Przez ostatnie 5 lat Katarzyna Wojciechowska była kierownikiem działu planowania i zakupu mediów NC+. W latach 2008-2010 pracowała jako kierownik działu analiz marketingowych i zakupu mediów w Cyfrowym Polsacie. Wcześniej była związana m.in. z Radiem Zet.


Dariusz Kostrzewski
Dyrektor ds. Badań i Analiz Rynku

Pracę w Agorze rozpoczął w 1997 roku jako zastępca kierownika działu badań i analiz rynku. Wcześniej współpracował z Instytutem Usług Marketingowych Eurotest oraz z Pracownią Badań Społecznych w Sopocie. W Agorze współtworzył dział monitoringu reklamy prasowej. Na obecnym stanowisku od maja 2008 r. Od 2012 roku pełni funkcję przewodniczącego rady nadzorczej spółki Polskie Badania Czytelnictwa.


Mariusz Gołda
Dyrektor marketingu Grupy RMF

Ukończył marketing na Akademii Ekonomicznej w Krakowie (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny). Do 1997 niezależny badacz, właściciel firmy badawczej, konsultant krakowskich instytutów badawczych.

Od 1997 związany z RMF FM, od 1999 roku na stale w dziale marketingu, gdzie zajmował się początkowo badaniami marketingowymi, a obecnie całością  zagadnień związanych z marketingiem. Stworzył w strukturach Grupy RMF studio badań telefonicznych CATI, które funkcjonuje jako IBOR (Instytut Badania Opinii RMF FM). Zrealizował setki projektów badawczych zarówno ilościowych i jakościowych dla wszystkich spółek grupy.


Iwona Matysiak   
Dyrektor działu badań i analiz w TIME SA 

Od 1998 roku pracuje w dziale badań i analiz w TIME SA. Wiedzę zdobywała w Wyższej Szkole Zarządzania (The Polish Open University). Absolwentka MBA Oxford Brooks University. Ukończyła także Podyplomowe Studia Psychologii Zachowań Rynkowych na Uniwersytecie Warszawskim.

 

Logowanie