KBR

.::radio||track::.

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Badanie Radio Track Millward Brown SMG/KRC

MillwardBrown

Email Drukuj PDF


Instytut Badania Rynku i Opinii Publicznej SMG/KRC powstał w 1990 roku. W ciągu kilkunastu lat swojej działalności stał się największym ośrodkiem badań marketingowych w Polsce i na całym obszarze Europy Środkowej i Wschodniej. 

Od 2000 roku instytut SMG/KRC Poland jest członkiem globalnej sieci Millward Brown International i obecnie funkcjonuje pod nazwą Millward Brown (www.millwardbrown.com).

Firma specjalizuje się w: badaniach komunikacji masowej i kondycji marek (pre-testy, post-testy reklam, trackingi, badania strategii i kondycji marek), zaawansowanych badaniach jakościowych, badaniach mediów. Najlepiej znane projekty prowadzone przez Millward Brown to: Target Group Index (studium konsumpcji marek i mediów), PBC (drugi co do wielkości w Europie system pomiaru czytelnictwa prasy), Radio Track (drugi co do wielkości w Europie system pomiaru słuchalności radia), CAPIBUS, Omnibus „Matki” i Omnibus „Młodzież”, Net Track - badanie użytkowników polskiego Internetu. 

Rozwój zasobów intelektualnych i logistycznych instytutu zapewnił mu pozycję lidera badań rynku i opinii w Polsce i na całym obszarze Europy Środkowej i Wschodniej. Priorytetem w działalności badawczej Millward Brown jest zdobywanie doświadczenia i wiedzy o konsumencie i przekazywanie ich Klientom w taki sposób, aby mogły się one zamienić w sukces marketingowy. Instytut realizuje badania zarówno za pomocą tradycyjnych i sprawdzonych metod, jak i przy zastosowaniu najnowszych osiągnięć techniki informatycznej.

Millward Brown to jedna z wiodących światowych agencji badawczych i ekspert w zakresie badań nad skutecznością reklamy, komunikacją marketingową, mediami i siłą marek. Stosując zintegrowany zestaw sprawdzonych rozwiązań badawczych – tak jakościowych, jak i ilościowych – Millward Brown pomaga swoim klientom budować silne marki i usługi.  Firma Millward Brown posiada ponad 75 biur w 48 krajach.  W skład struktury Millward Brown wchodzą ponadto: Global Media Practice (jednostka organizacyjna badająca skuteczność mediów), Millward Brown Optimor (wspiera klientów w maksymalizacji zysków z inwestycji w marki i działania marketingowe), Millward Brown Precis (pomiar dotyczący działalności PR) oraz Dynamic Logic (światowy lider badań nad skutecznością marketingu w mediach cyfrowych). Millward Brown jest częścią Kantar – doradczo-informacyjnej grupy działającej w ramach WPP.

 

Logowanie



projekt i wykonanie: Przemysław Dziubek